Rody

Ignatius


Ród, którego symbolem jest żuraw. Są małym rodem, którego członkowie słynęli niegdyś z umiejętności przechodzenia na drugą stronę. Mieli przeprowadzać duszę do świata duchów, przez bramy, które podobno ukryte są na Górze Umarłych. Mieli za zadanie towarzyszyć skazańcom, dlatego też tylko oni mogą być katami. Jeśli dusza nie zostanie odprowadzona do bram, będzie się tułać po świecie żywych. Musieli strzec bram, by nikt ich nie otworzył ani nie próbował przedostać się na ten świat.






Gorgony

To dziki klan w którym rządzą kobiety. Nie jest to królewski ród. Niegdyś kobiety były porzucane lub same uciekały, ponieważ nie miały jako takiej "wartości" dla rodzin, chyba że dobrze zostanie wydana za mąż. Znalazły schronienie i zajmowały się sobą nawzajem i by zemścić się na oprawcach stworzyły ten wojowniczy ród. Legenda głosi, że pierwsze kobiety, były tak ogarnięte chęcią zemsty i goryczą, że ich krew i ślina stały się zabójczym jadem, trucizną. Jeden pocałunek zabijał nieszczęśnika.






Celestiel

Ten ród osiedlił się w małej wiosce zwanej Wioską Tysiąca Słońc. Ich symbolem jest ćma. Są spokojnym rodem, o którym mówi się że zostali pobłogosławieni i jednocześnie przeklęci przez Bóstwa. Podobno byli ulubieńcami Bogów, dlatego zdradzali im swe sekrety szeptem, jednak byli tak blisko ich jasności, że stracili wzrok. Potrafili słyszeć najcichszy głos z oddali, a legendy mówią nawet o głosach samych bogów a także umieli dostrzec aurę każdej osoby mimo utraty wzroku.




Berserkerkorn


Najbrutalniejszy znany ród. Prowadzili życie koczownicze, dziś jednak zamieszkują część lasu Karmazynowego, na którego to terenie osiedlił się również wrogi Ród Bleizów. Mają najliczniejszą armię. Ich symbolem jest niedźwiedź. Osiadają w lasach, trzymają się z daleka od cywilizacji, ponieważ uważają że uciechy materialne tylko osłabiają wojowników i władze. Głoszą pogląd, że kobieta nie może być dobrym wojownikiem ani władcą, ich miejscem jest dom gdzie będą zajmować się dziećmi. By uzyskać szacunek rodu trzeba przejść ich testy. Ich darem jest nadludzka siła.




Glorian

Ród który niegdyś był tylko zakonem dziś zajmuje miejsce jako sprawujący władzę po przez Radę Gloriańską. Nie wykazywali specjalnych umiejętności, podobno się ich wyrzekli wstępując na drogę wiary i skromności. Wprowadzili w życie religię, która wierzy w przybycie niebiańskiego anioła, wojownika dobra i światłości. Dziś ta wiara stała się poniekąd obowiązkiem każdego mieszkańca. Przejeli władzę po śmierci ostatniego króla Salvadora Fausta "Wielkiego" Caldelariego I, do znalezienia prawowitego dziedzica. Ich symbolem jest byk.




Bleiz

 
Szlachetny ród, który od pokoleń walczył z Berserkerkornami o ziemie, jednak od kilku lat nie toczyli między sobą żadnych bitew. Dziś osiedlili się na terenach Karmazynowego Lasu, choć pochodzą z okolic Góry Umarłych. Znakiem ich rodu jest wilk.
Członkowie watahy posiadają zdolność kontroli nad zwierzętami, co kiedyś wykorzystywali podczas bitew. Są rygorystyczni w wyborze przyszłych członków ich rodziny (mowa tu oczywiście o żonach i mężach). Każde małżeństwo musiało zostać zaakceptowane przez Watahę.






Weridian

Ród zamieszkujący najmroźniejszą Krainę Zaffros, tuż pod Górą Umarłych. Członkowie tego klanu byli wierni jednemu rodowi... Caldelarich. Największy konflikt, który ciągnie się od stuleci, jest między nimi a Valerianami, jednak wedle paktu jaki zawarli na mocy Króla Salvadora, rody mają się pojednać a Krainy złączyć. Na realizacje paktu Valerianowie mieli 20 lat... ten czas się kończy. Od czasu Nocy Królów, są odludkami. Ich symbolem rodowym jest salamandra a mocami z których słynęli najwięksi członkowie Weridianów była regeneracja.



Black 

Z pewnością najbogatszy ród we wszystkich Krainach. Wielokrotnie starali się zastąpić miejsce rodziny królewskiej Caldelari, jednak bez skutku. Stąd wiele plotek na temat zdrady, podczas feralnej Nocy Królów w której to rodzina Królewska zginęła. Są jednak, jednymi z najważniejszych klanów w Stolicy. Symbolem ich rodu jest lew. Umiejętności jakie posiadali ich przodkowie to podobno hipnoza, dlatego też wiele klanów nie ufa Lwom. Ufundowali wiele zamków w Krainach między innymi Zamek Demetriusa. Zamieszkują jedną z największych Krain, Lorin.






Grimbald

Ród ten jest najmłodszym z rodów szlacheckich, ponieważ tytuł uzyskali dopiero 25 lat temu. Jest to rodzina Strażników, którzy od stuleci chronili władców różnych Krain i Klanów. Są zawsze przy swych Panach, jednak gdy władca ich umrze, mogą udać się na spoczynek do Rosaro, niedaleko Samhain. Jeśli jednak to Strażnik zginie przed swym władcą, po śmierci zmienia się w zwierzę, by dalej chronić swego Pana. Ich symbolem jest ważka.








Caldelari

Królewski ród, który od stuleci panował nad Krainami. Za największego z władców uznaje się Salvadora Fausta I Caldelariego. Prawie cały ród zginął podczas zamachu, znanego jako Noc Królów. Z rodziny królewskiej pozostała tylko jedna dziedziczka, Scarlett Ravenna Caldelari, która przez wielu jest uznawana za prawowitą następczynie tronu, jednak po śmierci jej ojca, władza spoczęła w rękach Rady, która to obiecała przekazać tron królowej po jej koronacji. Słynęli ze świetnej walki i praktykowania magii, co nie podobało się Zakonowi Glorianów. Rozchodziły się również o nich mnóstwo legendy. Posiadali najróżniejsze moce, czasem nawet po kilka. Ich symbolem jest smok. Mieli wielu sprzymierzeńców (co doprowadziło do stworzenia Kruczej Gwardii oraz Wielkiego Sabatu) i równie wielu przeciwników. Zamieszkiwali tereny Dragos, Lunarii oraz Kruczogrodu. Charakterystyczne u członków rodu są wielobarwne oczy, jak u kiedyś u smoków oraz ciemne włosy, a także tatuaż na plecach, przedstawiający właśnie smoka.




Korakov

Klan Korakov, jest równie znany z brutalności co Berserkerkorni, jednak jest dużo mniej liczny niż Niedźwiedzi. Są świetnymi pływakami, potrafią bardzo długo wytrzymać pod wodą. Posiadają również dużą flotę statków. Ich symbolem jest żaba, która to podobno przynosi im szczęście ponieważ wygrywali każdą bitwę a ich ludzie żyli niewiarygodnie długo. Są niezwykle zabawowym rodem, bywali na każdym balu, jednak na podczas feralnej Nocy Królów, odmówili przybycia. Dziś plotkuje się, czy mieli coś wspólnego z zamachem czy może to ich słynny fart. Zamieszkują okolice Kamaree i Zatoki Lorelai. Podobno boją się pełni księżyca, najprawdopodobniej przez jedną z wielu legend i przesądów, w które usilnie wierzą.



Seraphin

Pierwszy ród, który uwierzył i wsparł Zakon Gloriański, z którym to niedługo mają połączyć się dzięki małżeństwu Tamary Seraphin i Davida Gloriana i wspólnie kierować Radą. Ich symbolem jest jeleń. Słyną z łagodności, byli uznawani za najbardziej zaufany ród spośród wszystkich klanów. Bardzo często zajmowali miejsce jako doradcy, tak jest i dziś. Zamieszkiwali dzisiejszą Stolicę, czyli Delor. Przez wiele lat mieszkali w Zamku Demetriusa, dzięki czemu znają każdy jego kąt. Zarzekają się iż wyrzekli się swych mocy tak jak Glorianowie, by kroczyć ścieżką wiary i skromności.
Są świetnymi łucznikami, jednak nie brali udziału w zbyt wielu bitwach, nie są konfliktowi.



Astross

Kiedyś należał do najbogatszych rodów, jednak przez ciągłe kataklizmy na ich terenie, stracili swój dobytek i pieniądze na odbudowę, dziś są jednym z najbiedniejszych. Mimo wielu klęsk żywiołowych, nie chcą opuścić Rivekii, nikt nie wie dlaczego. Legendy głoszą, że chronią coś, niezwykłego. Ich symbolem jest paw, między innymi dlatego, że na swym terenie mają mnóstwo tych ptaków. Mówi się, że to miejsce jest tak piękne, że aż bogowie zazdroszczą mieszkańcom, przez co próbują Rivekie zniszczyć.







Valerian

Ten ród zajmuje tereny Silverii, miejsce gdzie zimna trwa przez aż dziewięć miesięcy, a tylko przez trzy wiosna. Posiadają również niezwykłe ogrody białych róż, niezwykłe dlatego, że są nawet podczas tak długich zim. Charakterystyczne dla członków tego rodu są srebrne jak monety oczy i białe włosy, stąd również ich symbol, białego lisa. Posiadają niezwykłą umiejętność, poprzez ugryzienie i podanie swojej krwi, mogą uratować umierającą osobę, jednak gdy dają jej życie, odbierają je sobie, jest to pewnego rodzaju poświęcenie. W tym momencie osoba uratowana, zostaje pełno prawnym członkiem rodu Valerianów, ponieważ został w pewnym sensie wybrany na następce, w miejsce osoby, która go uratowała. Nie raz bywało, że podczas takiego poświęcenia przekazywali również swoją moc, jeśli taką posiadali. Ich mocą było zamrażanie przez dotyk, była to zdolność powiązana z emocjami, tak jak w przypadku mocy w rodzie Alizardi. Między nimi a Weridianami, trwa odwieczny konflikt, dzięki paktowi zawartemu kilka lat temu mają zawrzeć pokój, jeśli dotrzymają umowy... jeśli.



Alizardi

Dewizą rodu jest "Natura i Rodzina". By zostać wykluczonym z rodu, trzeba posunąć się do najgorszej rzeczy... morderstwa. Tak jak w przypadku rodu Caldelari, posiadali różnorakie umiejętności i pojawiały się dość często u ich członków.  Są bardzo blisko natury, dlatego praktykują zielarstwo i inne podobne dziedziny. Zamieszkują teren Samhain, tuż przy Karmazynowym Lesie.
Zdolności jakie m.in. mogą posiadać jest np.: kontrola pogody, empatia, uzdrawianie, wizje prorocze i inne. Ich moce są zawsze związane z emocjami. Symbolem rodu jest sowa. Każdy z rodu Alizardi posiadał na karku pieczęć pod postacią Run, odpowiadający jego przeznaczeniu. Nigdy Runy się nie powtarzają.





Demetrius

Tak jak ród Caldelari, można go nazwać pradawnym. Podobno były to pierwsze królewskie rody. Dziś Demetriusowie uznani są za wymarły klan. Ich symbolem był anioł. Krąży wiele legend o tym rodzie. Jedni mówią, że Caldelari i Demetriusowie byli jednym rodem, ale się rozdzielili a inni, że Smoki to ciemność a Demetriusowie byli jasnością. Co jest prawdą i co się z nimi stało... nie wie nikt.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz